Ruchy żółwia, kolory
                            Zadanie 1  
 Napisz program, który narysuje podaną obok figurę (wymiary i kolor na rysunku, a grubość pisaka 3).
Możesz tworzyć ten program na create.withcode.uk albo pisać go i od razu sprawdzać w poniższym okienku, ale wtedy, jeśli chcesz go przekazać nauczycielowi, to skopiuj go i zobacz co dalej w w tej instrukcji .
	 
 Napisz program, który narysuje pokazane obok figury (wymiary i kolory na rysunku, a grubość pisaka ustaw na 2).
                              
 Napisz program, który narysuje pokazany trapez równoramienny (wymiary i kolory na rysunku, a grubość pisaka ustaw na 4).
							
 Napisz program, który narysuje czerwony trójkąt równoboczny, o długości boku 250 i grubości 10. 
							
 Napisz program, który narysuje pokazane obok figury (wymiary i kolory na rysunku, a grubość pisaka ustaw sam (-a)). Obie figury mają być w całości widoczne w okienku programu.
 							
 Napisz program, który narysuje litery FX (sam (-a) dobierz kolor, długości i grubość). 
                              
 Napisz program, który narysuje takie same trzy styczne okręgi o promieniu 60, grubości 5 i kolorach takich, jak na rysunku. Wszystkie okręgi mają być w całości widoczne w oknie programu!
                              
 Napisz program, który narysuje dwa „dotykające się” okręgi (czyli styczne), mniejszy o promieniu 30, a większy okrąg o promieniu 50 i odcinek łączący ich środki. Kolory takie jak na rysunku, a grubość linii dowolna.
							
 Napisz program, który narysuje widoczne obok figury (grubość 4, bok kwadratu 100, a kolory takie, jak na rysunku. Wszystko ma być w całości widoczne w oknie programu!
                              
 Napisz program, który narysuje takie same pięć okręgów, przy czym jak widać, niebieskie są styczne do czerwonego. Wymiary i grubość pisaka dobierz sam (-a). Całość ma być widoczna w okienku programu.
                              
 Napisz program, który narysuje okręgi z flagi olimpijskiej (bez tego skomplikowanego przeplatania). Wszystkie okręgi mają promień 30, a podany obok rysunek ułatwi ci ich precyzyjne rozmieszczenie. Wszystko ma być w całości widoczne w okienku programu.
                             
 Napisz program, który narysuje romb o przekątnych 290 i 140.
                              
 Napisz program, który narysuje trójkąt równoramienny o podstawie 80 i wysokości 140.
                             
 Napisz program, który narysuje okrąg o promieniu 80, dorysuje promień i podpisze środek okręgu literą O, a promień r.
                            
 Napisz program, który stworzy prostą tabelkę, np. taką jak na rysunku.
                             
 Napisz program, który obliczy wartość tego wyrażenia.
                           
                              
 Napisz program, który obliczy wartość tego wyrażenia.
                             
 Napisz program, który zapyta o imię, a następnie napisze "Witaj" i tu wstawi wpisane imię.
                           
                              
 Napisz program, który obliczy pole trapezu, ale wcześniej zapyta jaka jest długość podstawy dolnej, górnej i wysokości.
                           
                              
 Napisz program, który obliczy temperaturę w stopniach Fahrenheita, kiedy wcześniej podamy mu temperaturę w stopniach Celsjusza (obok wzór zamieniający TF na TC).
                             
 Napisz program, który narysuje kwadrat o polu powierzchni podanym przez użytkownika i podpisze na rysunku długość boku tego kwadratu.
                             
 Napisz program, który narysuje romb, ale najpierw zapyta o długość boku i miarę jednego z kątów tego rombu.
                             
 Napisz program, który wylosuje liczbę, ale wcześniej zapyta, jaka może być największa wylosowana liczba.
                           
                              
 Napisz program, który narysuje okrąg, ale sam wcześniej wylosuje: promień, grubość linii i kolor (w przypadku koloru, zobacz na przykłady programów 
 Napisz program, który narysuje okrąg o losowym promieniu, a następnie opisze na nim kwadrat (zobacz rysunek - boki kwadratu są zewnętrznie styczne do okręgu).							
                             
 Napisz program, który narysuje okrąg o losowym promieniu, a następnie wpisze w niego kwadrat (zobacz rysunek - wierzchołki kwadratu leżą na okręgu).							
                             
 Napisz program, który narysuje pięciokąt foremny, wcześniej pytając o długość jego boku.
                           
                              
 Napisz program, który narysuje wielokąt foremny, pytając wcześniej ile ma mieć boków i jaką długość ma mieć bok tego wielokąta.							
                             
 Napisz program, który narysuje np. 100 losowych okręgów, czyli za każdym razem w pętli for losowany będzie ich promień, kąt, o jaki obróci się żółw przed "skokiem" w nowe miejsce, długość "skoku" i grubość okręgu.							
                             
 Napisz program, który narysuje 70 pionowych, czerwonych odcinków (długość: 180, przerwy pomiędzy nimi: 5 pikseli).
                             
 Napisz program, który narysuje poziomo 10 stycznych do siebie niebieskich okręgów o promieniu 15.
                             
 Napisz program, który narysuje siatkę podobną do tej z rysunku. Sam(-a) dobierz długości, kolor i kąt nachylenia (siatka ma wypełniać całą szerokość okienka).
                            						
                             
 Napisz program, który narysuje "gwiazdę" składającą się z losowej długości promieni, przy czym o ich ilość program ma najpierw zapytać użytkownika.
                            						
                             
 Napisz program, który stworzy w okienku np. 50 napisów "Wakacje!", przy czym program za każdym razem wylosuje miejsce, w którym powstanie napis oraz wielkość fontów.
                            						
                             
 Napisz program, który narysuje wychodzące ze środka okienka losowe "lizaki" (czyli "patyk i na końcu kółko"), ale najpierw zapyta:
 Napisz program, który wyświetli animowany sekundnik (podobny do tego obok).