W rzeczywistości szkolnej możliwości użycia tego narzędzia wydają się ogromne:
                            
                            - wykorzystanie na lekcjach (głównie historia, j. polski, l. wychowawcza), gdy trzeba odnieść się do historycznych uwarunkowań dla danego obszaru lub omawiana jest historia okolicy,
                            
                            - lekcje informatyki i kółka komputerowe, do poznania użyteczności technologii stopniowania przenikalności zdjęć/grafik,
                            
                            - jako jedno z głównych źródeł dla konkursów, projektów czy grantów o przykładowych tematach:
                            
                                 - ludność/gęstość zaludnienia mojej miejscowości/okolicy 300/200/100 lat temu,
                              
                                 - nazwy w mojej miejscowości/okolicy 300/200/100 lat temu,
                               
                                 - rzeki/potoki/jeziora w mojej okolicy dawniej i dziś,
                               
                                 - drogi/mosty/promy w mojej okolicy dawniej i dziś,
                            
                            
                            
                            -  po prostu przeglądać na jakiejkolwiek "wolnej" lekcji (zamiast "wygłupów z Tik Toka").
                            
                            Tematy o drogach i rzekach wydają się szczególnie ciekawe, gdyż oznaczają wyjście w teren i działania quasi-detektywistyczne.
                            
                            
                            
                            
	 