Stworzenie projektu 3D swojej klasy jest bardzo dobrym tematem na rozwijanie wyobraźni przestrzennej, dając jednocześnie gwarancję atrakcyjności zajęć i bardzo dużego zaangażowania uczniów.
                                
								Zadanie brzmiałoby więc tak:
								
								
Stwórz w programie icograms.com możliwie jak najwierniejszy rysunek Twojej klasy. 
                                Określenie jak najwierniejszy oznacza, że masz jak najlepiej wykorzystać obiekty z bibliotek aplikacji icograms, mając świadomość, że one jedynie udają oryginały (np. stoliki, krzesła, osoby, itd.). Twój projekt ma być jednak jak najbliższy oryginałowi pod względem: 
								- kształtu klasy,
                                - ilości i położenia stolików, szaf i innych obiektów,
                                - pokazania, gdzie siedzi chłopak, gdzie dziewczyna, a gdzie nauczyciel,
                                - położenia stałych obiektów, jak tablice, gazetki, kwiaty, itp.
Poniżej przykład takiej pracy z początkowej fazy projektowania.
                               Jak pokazać własny projekt nauczycielowi?
                               Czy można wczytywać własne obiekty?
                               Praktyczne wskazówki:
								- włącz maksymalną precyzję przesuwania obiektów (zobacz ściągawkę),
                                - zacznij od kawałka podłogi, rozstawienia stolików i uczniów w jednym rzędzie (aby ustalić proporcje sali),
                                - praktycznie wszystkie obiekty ustawiaj na 100% (wyjątkiem mogą być pojedyncze elementy, jak tablica, gazetka, kwiaty, itp.),
                                - często zapisuj swój projekt w formacie json.
								
	 
